Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Kurs
Kurs

Księga Adsów 4.0

Poczujesz się pewnie w systemie reklamowym Facebooka (Meta) – samodzielnie zaplanujesz, uruchomisz i zoptymalizujesz swoje kampanie. “Księga Adsów” pomogła tysiącom osób osiągać ponadprzeciętne rezultaty – na bazie wypracowywanych latami taktyk. Poznaj tygrysie podejście do digital marketingu! 

Prowadzący: Franciszek Georgiew Założyciel Tigers
Prowadzący: Franciszek Georgiew Założyciel Tigers
Księga Adsów 4.0
glow sign

260.15 zł /netto

320 zł /brutto

glow sign

260.15 zł /netto

320 zł /brutto

Mistrzostwo dzięki Księdze.

Zyskaj instynkt Tygrysa
w Meta Ads.

Dajemy Ci wgląd w niezmienne prawidła marketingu i pomagamy je zastosować w codziennej praktyce. „Księga Adsów 4.0” nie jest tylko kursem – to solidny sposób myślenia o kampaniach social media, który zyskał tysiące fanów i stał się w wielu miejscach obowiązkowym podręcznikiem dla nowych pracowników działów marketingu. 

cover

Trzy kroki do efektywnych kampanii reklamowych. Dzięki Księdze:

01
Zrozumiesz kontekst. Zaplanujesz strategię.

Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez stworzenie strategii komunikacji w social media.

02
Uruchomisz kampanię. W porządny sposób.

Od wyboru celu po dobór tekstu – pomożemy Ci wyrobić odpowiednie nawyki i styl Tygrysa.

03
Spojrzysz głębiej. Przeanalizujesz z czujnością.

Nauczymy Cię czytać raporty i wyciągać z nich wnioski. Pokażemy narzędzia i sposoby optymalizacji reklam.

mobile tiger house

Co zyskujesz?

mobile tiger house
第一

Zbudujesz społeczność, która pokocha Twoją markę.

Przestaniesz tworzyć przypadkowe posty, które nie generują żadnych reakcji. Zaczniesz nawiązywać relacje z przyszłymi klientami i poczujesz satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.

第二

Zaprojektujesz obecność marki w strategiczny sposób.

Zaczniesz dostrzegać wpływ Facebooka na biznes – poznasz narzędzia umożliwiające zrozumienie grupy docelowej i przekucie tych wniosków
w skuteczną komunikację.

第三

Poznasz wszystkie reguły zarządzania kampanią.

Odkryjesz metody targetowania dowolnych branż, poznasz taktyki optymalizacji budżetu, zrozumiesz mechanizm testowania oraz
systemu aukcyjnego Facebooka.

Co otrzymasz?

01

42 lekcje w formie przewodnika
on-line

  • Księga jest napisana lekkim językiem, zrozumiałym również dla osób spoza branży marketingowej
  • Przewodnik jest bogato ilustrowany i stale aktualizowany – dzięki temu nie masz problemu z szybkim wdrożeniem teorii w praktyce
cover
cover
02

Bezterminowy dostęp
do regularnie aktualizowanych lekcji

  • Księga nie ma daty ważności – płacisz raz i masz dostęp na zawsze
  • Masz gwarancję stałej ceny – mimo poszerzania materiału o kolejne lekcje, nigdy nie zapłacisz więcej
03

Najnowsza wersja z uwzględnieniem
ostatnich zmian w Meta Ads

  • W 2022 roku zaktualizowaliśmy kurs i dodaliśmy do niego lekcje, które każdy marketer powinien odrobić
  • Nowe rozdziały #Piksel, #DABA, #VisualContent, #Strategia, #LeadGeneration
cover

Kto najczęściej wybiera tę księgę?

"Nie mam pojęcia o Facebook Ads" 教练

„Wiem, ale działam po omacku” 经理

"Wiem sporo. Potrzebuję uporządkowania” 专家

Trenerzy

Franciszek Georgiew
testimonial author

Codziennie powtarza zespołowi – jacy jesteśmy, jak pracujemy i dokąd zmierzamy. Dba o to, by propozycja wartości dla klientów była żywa, silna i zakorzeniona w DNA organizacji.

Franciszek Georgiew

Franciszek Georgiew

Założyciel Tigers Założyciel Tigers quote

Codziennie powtarza zespołowi – jacy jesteśmy, jak pracujemy i dokąd zmierzamy. Dba o to, by propozycja wartości dla klientów była żywa, silna i zakorzeniona w DNA organizacji.

quote
Martyna Celuch
Agencja Tigers

Managerka w dziale Customer Success, którą Tigers “wychowało” od juniora. Ma contentowy background, dziennikarskie zacięcie i smykałkę do generowania wartościowych leadów. Prowadzi otwarte i dedykowane szkolenia z zakresu działań na Facebooku i marketingu dla trudnych branż. Specjalizuje się przede wszystkim w sprawnym i skutecznym zarządzaniu zespołem i budowaniu długofalowych relacji z klientami agencji. Jest strażniczką procesów i twierdzi, że to jej ulubiona rola w firmie.

Martyna Celuch
Customer Success Manager
Agencja Tigers

Strategy Planner w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Jako lider komórki strategicznej, odpowiada m.in. za podnoszenie kompetencji strategicznych w zespole, jakość przetargów i postępowań. Autor kursu on-line "Projektowanie strategii komunikacji" oraz prowadzący warsztaty strategiczne. W Tigers od 2018 r., gdzie przez blisko 3 lata odpowiadał za komunikację i wizerunek agencji.

Daniel Kotliński
Strategy Planner
Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0 Tigers Księga Adsów 4.0

Spis treści

  • Rozdział I: Wstęp
  • Rozdział II: Kontekst social media
  • Rozdział III: Projektowanie strategii komunikacji
  • Rozdział IV: cel i struktura kampanii
  • Rozdział V: zestaw reklam
  • Rozdział VI: reklama (kreacja)
  • Rozdział VII: Analiza i optymalizacja
  • Rozdział VIII: bonusy
  • Rozdział IX: Case study

Oni już zaufali

Tigers znak
260.15 zł /netto
320 zł /brutto

Księga Adsów 4.0 –
Przewodnik po Facebook Ads.

Prowadzący: Franciszek Georgiew Założyciel Tigers