Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

TikTok jest platformą, która opiera się o kreatywność swojej społeczności. W ostatnich trzech latach jej popularność znacząco poszybowała w górę, stając się jednym z najpopularniejszych miejsc, do którego zaglądamy każdego dnia.

Choć na TikToku miesięcznie aktywnych jest ponad 500 milionów użytkowników, to dla wielu marketerów pozostaje on zagadką. Marki coraz śmielej włączają tę platformą do swojej strategii i dostrzegają, jak wielki potencjał w niej drzemie.

O możliwościach, jakie stwarza TikTok rozmawiali podczas Tigers United 4 specjaliści Tigers: Błażej Serwotka, Magdalena Krzepkowska oraz Klaudia Majgier. Ich gościem był influencer, jeden z najpopularniejszych polskich tiktokerów, Kamil Szymczak.

 

 

O autorze

Agencja TIGERS

Agencja TIGERS


Powstaliśmy w 2015 roku w Warszawie. Kontestowanie branżowych mitów i patologii nadało organizacji paliwa do wzrostu. Z usług TIGERS korzystają największe firmy, wspierając się naszym know-how w obszarach związanych z digital marketingiem.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Content i zasięgi organiczne