Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

50, 100, 200? - Ile stron ma strategia Twojej marki? W wielu sytuacjach wystarczy Ci jedna kartka A4 (i to wcale niezapisana czcionką "8"). Dlaczego?

Zastanów się, ile razy z rozbudowanego dokumentu nie mogłeś nic wdrożyć? Gdy umykały Ci cele? Gdy szczegółowo opisana analiza konkurencji nie wnosiła konkretnych wniosków?

 

Oczywiście, że jest to praca, którą ma do wykonania strateg. Warto, by była przygotowana pod względem analizy rynku i określała cele sprzedażowe. A także, by została doprecyzowana do możliwości finansowych Twojej firmy. Jednak do jej wdrożenia nie potrzebujesz całej księgi pompatyczny haseł i wykresów.

 

Ambitny cel to nie wszystko. Strategia musi być przede wszystkim realna. 

 

Wokół strategii narosło wiele mitów. Trzy najczęstsze obaliłem podczas mojego wystąpienia na Tigers United 5:

Mit nr 1: Planowanie zastępuje strategię

Mit nr 2: Strategia musi być skomplikowana

Mit nr 3: Trzeba przewidzieć powodzenie

 

Być może dotknęły także Twojej marki? Zobacz całe wystąpienie i sprawdź.

 

O autorze

Daniel Kotliński

Daniel Kotliński

Strategy Planner


Strategy Planner w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Jako lider komórki strategicznej, odpowiada m.in. za podnoszenie kompetencji strategicznych w zespole, jakość przetargów i postępowań. Autor kursu on-line "Projektowanie strategii komunikacji" oraz prowadzący warsztaty strategiczne. W Tigers od 2018 r., gdzie przez blisko 3 lata odpowiadał za komunikację i wizerunek agencji.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Strategia i kanały social media