Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

Silna społeczność daje ogromne możliwości budowania pozycji marki. Podczas konferencji Tigers United 4 poświęciliśmy panel dyskusyjny, aby na przykładzie Runmageddonu pokazać, jak lovebrand wspiera budowanie silnej marki.

Świadomość klientów zmienia się bardzo dynamicznie. Obecnie jesteśmy na etapie, kiedy wzrok konsumentów sięga daleko poza metki i etykiety. Potrzebują oni poczucia jedności i identyfikacji z marką, której ambasadorami się stają.

Zbudowanie lovebrandu pomaga w lojalizacji klientów. Sprawia, że będą oni skłonni zapłacić za produkt lub usługę konkretnej marki więcej.

O budowaniu silnej pozycji marki z wykorzystaniem love brandu rozmawiali: Daniel Kotliński, Strategy Planner; Maciej Frankowski Performance Specialist oraz Michał Iwan, Marketing Manager w Runmageddon.

 

Chcesz wiedzieć więcej na temat tworzenia strategii silnej marki? Kup kurs Daniela Kotlińskiego - Projektowanie strategii komunikacji.

O autorze

Daniel Kotliński

Daniel Kotliński

Strategy Expert


Strategy Expert w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Jako lider komórki strategicznej, odpowiada m.in. za podnoszenie kompetencji strategicznych w zespole, jakość przetargów i postępowań.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Budowanie marki