Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

Przed nami okres żniw w biznesach e-commerce: Black Friday, a zaraz po nim grudzień i świąteczne szaleństwo zakupowe. Daniel Kotliński i Borys Marushchak pochylają się nad digitalowymi szansami i możliwościami, które mogą okazać się katalizatorem zysków.

 

Najgorętszy okres zakupowy w roku nabiera rumieńców! Kreacje gotowe, struktura kampanii czeka na zatwierdzenie, budżet przyklepany i...

No właśnie! Kiedy wielu marketerów wygląda za luzem po Black Friday, my kombinujemy, jak wykorzystać zebrane informacje do kolejnych działań.

W końcu za Borys Marushchak

W Tigers Black Friday to nie “kulminacyjny moment roku”, to dopiero początek

Jesteś ciekaw, jakie inne mity na temat święta zniżek obalamy? Sprawdź wideo, w którym Daniel Kotliński i Borys Marushchak pochylają się nad digitalowymi szansami i możliwościami, które mogą okazać się katalizatorem zysków. 

 

O autorze

Borys Marushchak

Borys Marushchak

Team Leader & Senior Performance Specialist


Borys przetarł sobie ścieżkę digitalowego eksperta poprzez działania na YouTube i Google (w tym również mediowe) do uniwersalnego żołnierza w eko-systemie Meta. Strategicznie układa i praktycznie wdraża ścieżki zakupowe oraz koncepcje lejków sprzedażowych dla swoich klientów.  Jako szkoleniowiec, na podstawie twardych danych z opracowanych przez siebie case study, uczy specjalistów dobrych praktyk podczas szkoleń otwartych i dedykowanych.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Facebook