Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

Ile razy zdarzyło Ci się usiąść do strategii komunikacji i zmarnować kilka(naście) godzin na zbieranie informacji, których potem nie użyłeś_aś?

Jak często zastanawiasz się, co jest dobrym punktem wyjścia do zaplanowania, przynoszących efekty, działań w internecie?

Daniel Kotliński, autor kursu „Projektowanie Strategii Komunikacji” i Strategy Expert w Tigers podczas webinaru "Strategia komunikacji - od czego zacząć?" podzielił się swoim strategicznym know-how.

 

Obejrzyj go, by dowiedzieć się:  

→ jak ułożyć rytm pracy nad strategią komunikacji?

→ jakie są najlepsze narzędzia do zbierania researchu? 

→ dlaczego obecność klienta w procesie jest kluczowym elementem dobrej strategii?

 


Chcesz dowiedzieć się więcej? 

Teraz możesz! Kup kurs Daniela "Projektowanie strategii komunikacji" i zostań mistrzem strategii! 


 

 

O autorze

Daniel Kotliński

Daniel Kotliński

Strategy Planner


Strategy Planner w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Jako lider komórki strategicznej, odpowiada m.in. za podnoszenie kompetencji strategicznych w zespole, jakość przetargów i postępowań. Autor kursu on-line "Projektowanie strategii komunikacji" oraz prowadzący warsztaty strategiczne. W Tigers od 2018 r., gdzie przez blisko 3 lata odpowiadał za komunikację i wizerunek agencji.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Content marketing