Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

• Jaki jest obecny obraz demograficzny i potencjał biznesowy LinkedIna? • Jakie trendy będą królowały na platformie? • Jak firmy i użytkownicy korzystają z LinkedIna?

Prowadzenie LinkedIn to szansa na dotarcie do prawie 4 milionów użytkowników z Polski obecnych w tym medium. Sprawdź, jak wykorzystać trendy i możliwości w komunikacji na LinkedIn 2022 roku!
Przygotowaliśmy interesujące insighty dla każdego: osób zarządzających profilami firmowymi i osobistymi.

Zapraszamy na webinarium prowadzone przez Adriana Gamonia, stratega marki i eksperta z zakresu komunikacji marek i social media, a także szkoleniowca w Tigers, podczas którego komentuje swój najnowszy raport „LinkedIn w Polsce w 2022 roku”.

 

 

O autorze

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

Brand Strategist


Strateg, ekspert ds. brandingu i social media. Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom w tworzeniu skutecznej komunikacji marek spójnych z ich wartościami i potrzebami ich klientów. Twórca dwóch unikatowych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Inicjator i organizator spotkań LinkedIn Local w Krakowie.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Budowanie marki