Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

Czasami obserwując komunikację marek w social mediach zastanawiamy się, czy nie dotknął ich przypadkiem syndrom sztokholmski... Wciąż pokutuje przekonanie, że zablokowanie użytkownika to porażka firmy, a ukrywanie komentarzy jest równoznaczne z brakiem odwagi czy transparentności.

To niezupełnie prawda

W Tigers kierujemy się zupełnie innym podejściem. Jeśli tylko komentarz nie pochodzi od osoby, która rzeczywiście została poszkodowana przez firmę, a jest w jakikolwiek sposób wulgarny czy ofensywny, większość sytuacji kończy się jego ukryciem bądź zablokowaniem użytkownika.

Oczywiście, istnieje wiele wyjątków od tej reguły.

Ale na pewno nie można powiedzieć, że ukrycie lub ban są zawsze czymś złym.

Korzystając z okazji zapytamy: jakimi wytycznymi kierujecie się Wy w interakcjach z negatywnymi komentarzami?

O autorze

Franciszek Georgiew

Franciszek Georgiew

Założyciel Tigers


Codziennie powtarza zespołowi – jacy jesteśmy, jak pracujemy i dokąd zmierzamy. Dba o to, by propozycja wartości dla klientów była żywa, silna i zakorzeniona w DNA organizacji.

道山学海

Nie zatrzymuj się: Strategia i kanały social media