Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Strategia social media

Przed Wami owoc ok. 25 godzin pracy - lista 90 narzędzi do pracy zdalnej, podzielona na kategorie, z linkami i cenami. Nasz cel był prosty - znaleźć aplikacje, które nie tylko umożliwiają, ale też ułatwiają pracę w okresie przymusowej kwarantanny. Wierzymy, że kreatywność i Wasze potrzeby nie mogą być ograniczane brakiem odpowiedniej technologii - zapraszamy do lektury i budowy własnego “remote stacka”! Narzędzia do pracy zdalnej, które pomogą Ci usprawnić organizację pracy i zarządzanie zadaniami, kiedy nie pracujesz w biurze. Aż 90 narzędzi do pracy zdalnej!

NARZĘDZIA DO PRACY ZDALNEJ - SPIS TREŚCI:

KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM

1. Zoom.us

Jedno z najbardziej rozbudowanych narzędzi do pracy zdalnej w zakresie video-kolaboracji. Dzięki niemu masz możliwość zarówno szybkich połączeń 1 na 1, jak i organizacji wieloosobowych konferencji video oraz webinarów. Ta ostatnia opcja pozwala m.in. na aktywizację uczestników poprzez quizy, ankiety i sygnalizację podniesionej dłoni! Uczestnicy mogą zadawać pytania via audio lub pisać, a prowadzący może być wspierany przez moderatora, który dba o przebieg spotkania.

Cena: za darmo do 100 uczestników spotkania (max. 40 minut)/od $14.99 plan płatny

Link: http://bit.ly/2TXavY2

PS. Bonus: zmień swoje tło na Zoom https://zoommeetingbackgrounds.com/ :)

2. Whereby

Whereby umożliwia odbywanie spotkań online w przeglądarce, bez konieczności ściągania oprogramowania i instalowania aplikacji. Do największych zalet tego rozwiązania należy łatwość jego użytkowania.

Cena: za darmo lub płatne od $6,99 miesięcznie w wersji rozszerzonej

Link: http://bit.ly/33q6vm0

3. Tandem.chat

Tandem.chat to wirtualne biuro - możesz współdzielić aplikacje, a nawet kursor! Umożliwia wspólpracę między różnymi aplikacjami podczas video-call z Twoim zespołem.

Cena: od 10$/osoba (14 dni za darmo)

Link: http://bit.ly/2IQEHxR

4. Slack

Jeżeli szukasz komunikatora, który pozwoli Ci na pracę w różnych zespołach i na wielu projektach, to Slack może okazać się rozwiązaniem idealnym dla Ciebie. Możesz korzystać z niego z poziomu aplikacji oraz przeglądarki. Slack umożliwia niezwykle sprawne przesyłanie plików i (w opcji premium) video konferencje. Slack to też odświeżenie idei komunikacji poprzez protokół IRC, która doskonale sprawdza się w środowisku korporacyjnym, składającym się nawet z tysięcy osób.

Cena: za darmo lub płatna od $6,67/miesiąc w wersji rozszerzonej

Link: http://bit.ly/3d87hIU

 

5. Teams 

Jedna z aplikacji dostępna w pakiecie Office 365, służąca do szybkiej komunikacji (czaty indywidualne/grupowe, podział na zespoły). Posiada integrację z innymi aplikacjami Office 365, co pozwala m.in. na wspólną pracę na jednym dokumencie Worda czy Power Pointa. Narzędzie umożliwia video rozmowy oraz video-wydarzenia (w płatnej wersji do 10 tys. uczestników).

Cena: za darmo (z ograniczeniami) lub plan płatny od €4.20 za użytkownika/miesiąc (zobowiązanie roczne)

Link: http://bit.ly/33qUPj7

6. Highfive 

Narzędzie do video-konferencji, podobne do Zoom - również oferuje możliwość nadawania “wielu do wielu” (każdy może podłączyć się z video kamerką). Sprzedaż tylko w pakietach z ich urządzeniem - idea polega na błyskawicznym przełączaniu między różnymi urządzeniami i utrzymywaniu tej samej jakości połączenia.

Cena: od 9,99 euro za osobę/miesiąc

Link: http://bit.ly/2WpTYgX

7. CloudApp

Umożliwia nagrywanie z kamery i desktopu. Działa w chmurze, więc po zakończeniu nagrywania od razu otrzymujesz link do udostępnienia innym. Umożliwia prostą edycję video, nakładanie CTA czy podkreślanie ważnych elementów na ekranie.

Cena: za darmo (do 90 sek. nagrania)/$9,95 pakiet PRO

Link: http://bit.ly/2x53Fqm

8. Skype

Jeden z najpopularniejszych komunikatorów video/audio. Oprócz możliwości łączenia się z innymi (niezależnie, czy korzystają z mobile, czy desktopu) i udostępniania ekranu czy prowadzenia oddzielnych video czatów z wieloma osobami, Skype pozwala uzyskać dedykowany numer telefonu i wdzwaniać się na niego ze zwykłego telefonu.

Cena: za darmo

link: http://bit.ly/2QnMk33

9. Timezone.io 

Narzędzie, które wyświetla lokalną godzinę w rozproszonym globalnie zespole. Wygodne i genialne w swojej prostocie - tworzysz swój zespół na platformie i definiujesz, które strefy czasowe mają się wyświetlać. W panelu widzisz zdjęcia członków zespołu, podzielonych między strefy czasowe.

Cena: za darmo

Link: http://bit.ly/2vxW3wq

10. Chanty

Kolejna wersja komunikatora dla zespołu. O tyle ciekawa, że poza komunikacją, pozwala na akcje w konwersacjach - np przypinanie wiadomości lub dzielenie się contentem z innych platform i aplikacji bez konieczności przełączania się między nimi.

Cena: za darmo lub płatna od $3/użytkownik w wersji rozszerzonej

Link: https://bit.ly/30FZ1hR

 

11. Jamm.app

Jeżeli częścią Twojej pracy są spontaniczne calle to… z pewnością przyda Ci się pomoc. Jamm.app jest usprawnieniem dla organizowanych na szybko rozmów głosowych lub wideo w zespołach pracujących zdalnie. Jamm uwzględnia też różnice czasu między lokalizacjami i pozwala na nagrywanie wiadomości wideo w komunikatorze.

Cena: za darmo

Link: http://bit.ly/2TYDJGf

ORGANIZACJA WEBINARÓW - NARZĘDZIA DO PRACY ZDALNEJ

12. Live Webinar

Polskie narzędzie, które pozwoli Ci na prowadzenie konferencji online w multimedialny i interaktywny sposób. Live Webinar proponuje wiele ciekawych rozwiązań, w tym dzielenie jednego pokoju konferencyjnego na kilka mniejszych (w trakcie trwania konferencji), przypisywanie ról członkom konferencji, czy zapis spotkania w full HD.

Cena: ok. 48 zł/miesiąc

Link: http://bit.ly/391Kr29

 

13. Webex Meeting

Webex to narzędzie, które umożliwia organizację konferencji online i webinarów dla szerokich grup odbiorców. Wszystko jesteś w stanie sprawnie zorganizować z poziomu aplikacji lub w chmurze.

Cena: darmowe do 50 min. przy jednej osobie prowadzącej lub od 12,85 €/miesiąc

Link: http://bit.ly/2w5LwZL

14. ClickMeeting

ClickMeeting to ciekawa propozycja dla organizatorów webinarów. To narzędzie pozwala na ich organizację od A do Z. Dzięki spersonalizowanym zaproszeniom, opcji darmowych lub płatnych webinarów, personalizacji brandingowej i stronom dedykowanym rejestracji na poszczególne eventy, będziesz w stanie zapanować nad całym procesem.

Cena: od 40 zł/miesiąc w planie rocznym

Link: http://bit.ly/2WrWwLo

15. GoToMeeting

GoToMeeting połączy Cię z Twoim zespołem jednym kliknięciem, niezależnie od urządzenia, z którego korzystasz. Szybko stworzysz pokój konferencyjny lub dołączysz do już istniejącego. Bez zbędnych procedur. To narzędzie pozwala też na organizację webinarów.

Cena: $24 miesięcznie

Link: http://bit.ly/33nUUDW

16. WebinarJam

Jeżeli Twoje zasięgi w Internecie są nieco większe i potrzebujesz zorganizować wydarzenie online do 5000 osób, które poprowadzi więcej osób, WebinarJam jest opcją, którą warto sprawdzić. Platforma może okazać się przydatna również dla klientów korporacyjnych z dużą liczbą pracowników.

Cena: $499/rok

Link: http://bit.ly/2ISdlHJ

17. BigMarker

Big Maker pozwoli Ci na zorganizowanie spotkania, konferencji lub webinaru bez konieczności instalowania oprogramowania i aplikacji. Wszystko zrobisz online z poziomu przeglądarki. Narzędzie nadaje się do budowania procesów onboardinowych i wielomodułowych kursów.

Cena: od $79/miesiąc

Link: http://bit.ly/3a0vuyP

 

 

Zarządzanie projektami

 18. Asana

Platforma i aplikacja do zarządzania zespołami oraz projektami. W Social Tigers korzystamy właśnie z tego narzędzia! Darmowa wersja umożliwia korzystanie z większości kluczowych funkcji.

Cena: za darmo do 15 użytkowników/płatna (z dodatkowymi opcjami) $10.99/użytkownik.

Link: https://bit.ly/3bgIEb1

 

19. Trello

Proste narzędzie umożliwiające zarządzanie projektami w modelu agile. Podobne do Asany, choć nieco prostsze.

Cena: za darmo lub w wersji płatnej o $10/użytkownik miesięcznie

Link: https://bit.ly/3ddg789

20. Jira

Zaawansowane narzędzie dedykowane zespołom agile’owym - idealne dla deweloperów i projektantów graficznych. Jira umożliwia zaawansowane monitorowanie i raportowanie projektów - na każdym ich etapie.

Cena: od 7 USD/użytkownik miesięcznie

Link: http://bit.ly/2UfKORo

21. Harvest

To narzędzie dla osób, które rozliczają się ze swojej pracy na podstawie przepracowanych godzin lub zlecają komuś zadania w takim modelu. Harvest pozwala na rejestrację czasu pracy, co zdecydowanie ułatwi Ci wykonywanie zadań. Możesz używać go również do monitorowania swoich aktywności w celu optymalizacji czasu jaki na nie przeznaczasz.

Cena: wersja za darmo dla 1 osoby i 2 projektów, wersja nielimitowana: 12 USD/miesiąc

Link: http://bit.ly/2QnPnZ0

22. Todoist

Todoist to kolejny menedżer zadań, który pomoże Ci uporządkować nadmiar tasków. Narzędzie posiada funkcję list “do zrobienia” oraz możliwość monitorowania ich realizacji. Todoist to dobry wybór jeżeli pracujesz samodzielnie i potrzebujesz uporządkować nie tylko swoją pracę ale i życie codzienne, choć narzędzie umożliwia również pracę zespołową.

Cena: za darmo lub płatna (z dodatkowymi opcjami) $3/użytkownik miesięcznie

Link: https://bit.ly/3BqqUHt

23. Clickup

Chaosem, czasem i tysiącem zadań rozdzielonych między projektami i członkami zespołu można zarządzać na wiele sposobów. Clickup jest jednym z tych sprawdzonych i najbardziej popularnych - obok Asany, Trello i Jiry. Narzędzie do pracy zdalnej zdecydowanie warte uwagi.

Cena: za darmo lub w wersji PRO płatne 5 USD/użytkownika miesięcznie

Link: http://bit.ly/2UdaY7r

24. Doodle

Planowanie spotkań, konferencji telefonicznych czy “zdzwonek” może pochłonąć wiele godzin, które mogłyby zostać przeznaczone na o wiele bardziej kreatywne działania. Doodle pomoże Ci zapanować nad kalendarzem między innymi dzięki powiadomieniom i integracji z Twoją skrzynką email.

Cena: od 6,95 EUR/miesiąc

Link: http://bit.ly/2IThr22

25. Calamari

Jeżeli pracujesz w (choć trochę) większym zespole, wyzwaniem może okazać się zarządzanie urlopami, zwolnieniami chorobowymi czy pracą zdalną. Calamari w bardzo prosty sposób monitoruje kogo kiedy i z jakiego powodu nie ma.

Cena: od $1,7 za osobę/miesiąc

Link: http://bit.ly/2U7327I

26. Float

Float to kolejna już w naszym zestawieniu platforma do zarządzania projektami. Jej cechą szczególną jest możliwość obserwacji stanu projektów i obłożenia zespołu z lotu ptaka. Dzięki Float łatwiej będzie Ci oszacować i zaplanować działania w bliskiej i dalekiej przyszłości

Cena: od $6/użytkownik miesięcznie

Link: http://bit.ly/2vvMUo8

27. Toggl

Czas często przecieka nam przez palce - zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy, a że w pracy "czas to pieniądz", to mamy dla Ciebie kolejną aplikację, która pozwoli Ci złapać czas i tym samym zaoszczędzić pieniądze! Toggl, bo o niej mowa, to kolejna aplikacja, która w prosty sposób monitoruje czas, który przeznaczasz na poszczególne zadania. Już po kilku dniach użytkowania będziesz w stanie zauważyć co można usprawnić.

Cena: od $8/użytkownik miesięcznie

Link: http://bit.ly/38XWvl4

28. G Suite

W naszym zestawieniu nie może oczywiście zabraknąć rozwiązania, które w jednym pakiecie dostarczy Ci (prawie) wszystkie niezbędne narzędzia do pracy zdalnej - i nie tylko! G Suite nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, ale dla przyzwoitości przypominamy, że wybierając tę opcję, uzyskujesz dostęp między innymi do: spersonalizowanych adresów mailowych, łatwo dostępną pamięć w chmurze, google docs, google slides, google sheets, hangout chat, google keep… i całą masę innych funkcji!

Cena: 4,68EUR/użytkownik

Link: http://bit.ly/2U5Xw5i

29. Notion App

Notatki, dokumenty, listy “do zrobienia”, bazy danych i projekty - zarządzanie tymi elementami przy użyciu aplikacji Notion jest wyjątkowo przyjemne. Nie tylko ze względu na intuicyjny UX, ale też wizualne aspekty samej aplikacji!

Cena: za darmo/płatna od $4/użytkownik w zależności od wersji i dodatkowych funkcji

Link: http://bit.ly/3b6zmi5

 

30. SmarterQueue

W dzisiejszych czasach zarządzamy nie tylko projektami i zespołami, ale także publikacjami w mediach społecznościowych. Im lepiej zaplanowany content tym łatwiejsza realizacja strategii komunikacji. Zaufaj nam - coś o tym w Social Tigers wiemy ;). SmarterQueue to narzędzie, które ułatwia zarządzanie publikacjami właśnie w mediach społecznościowych - kilka kanałów w jednym miejscu sprawia, że publikujesz sprawniej, oszczędzasz czas i panujesz nad realizacją planu!

Cena: od $13.99/miesiąc w wersji dla jednego użytkownika

Link: http://bit.ly/2wbAZvX

31. Recurpost

Jeżeli SmarterQueue nie jest jednak dla Ciebie, to mamy alternatywę - za darmo swoje posty dla trzech wybranych kont social media możesz planować również przy użyciu narzędzia Recurpost!

Cena: od $15 w rozszerzonej wersji

Link: http://bit.ly/3b3XqCe

32. Clockify.me

Czy wspominaliśmy już, że w pracy czas to pieniądz? Clockify.me to kolejny tracker czasu, który zadba o to, żebyś nie miał zbyt dużo wolnych przebiegów.

Cena: za darmo lub od $3.99/miesiąc

Link: http://bit.ly/2vu2Tmt

33. Dropbox

Tak! Stary dobry Dropbox to wciąż jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania plikami i materiałami! Wszystkie materiały w jednym miejscu z możliwością współdzielenia! Dropbox wciąż pracuje nad usprawnianiem swoich procesów, więc jeżeli kiedyś korzystałeś i coś nie grało - rekomendujemy ponowną próbę. Tym razem może się okazać, że wszystkie Twoje obrazki i ważne umowy będą dobrze zaopiekowane ;)

Cena: za darmo i od 9,99 € za użytkownika w wersji PRO w pakiecie rocznym

Link: http://bit.ly/2TXdcJo

34. Facebook Creator Studio

Narzędzie używane w naszej agencji niezwykle często, czyli Facebook Creator Studio, pomoże Ci zarządzać contentem w mediach społecznościowych. Więcej o jego funkcjach i zaletach możesz przeczytać na naszej Bazie Wiedzy.

Cena: za darmo

Link: http://bit.ly/2TXdcJo

35. CRONYCLE

Dzięki Cronycle możliwe jest monitorowanie i sprawdzanie newsów i treści z wielu kanałów jednocześnie. Wszystko w jednym miejscu i całym zespołem. Narzędzie zdecydowanie ułatwia zarządzanie chaosem informacyjnym i wyciąganie z niego właściwych wniosków.

Cena: za darmo lub $4/użytkownik w wersji rozszerzonej

Link: http://bit.ly/2IZSd1W

 

36. ZAPIER

Narzędzie automatyzujące przepływ danych między aplikacjami. Pozwoli Ci na integrację skrzynki mailowej z komunikatorem i innymi narzędziami, z których korzystasz.

Cena: za darmo do stu zdarzeń w miesiącu, wersje rozszerzone od 80,08 zł/miesiąc w pakiecie rocznym

Link: http://bit.ly/3d9LCzR

37. Typeform

Typeform umożliwia zbieranie danych poprzez konwersacyjną formę komunikacji z odbiorcami. Dzięki interaktywnej i atrakcyjnej wizualnie formie, zwiększa responsywność na zadawane przez Ciebie pytania.

Cena: od 21 EUR/miesiąc w abonamencie rocznym

Link: http://bit.ly/2QoEoON

38. JOTFORM

Jotform to rozbudowane narzędzie do tworzenia ankiet, ale posiada jedną bardzo fajną funkcję - umożliwia pracę na formularzach w zespole. Jest także świetnym narzędziem do zbierania informacji w firmie. Dzięki temu eliminujesz spam komunikacyjny i wiesz dokładnie kto uzupełnił, a kto nie.

Cena: za darmo lub od $24/miesiąc w wersji rozszerzonej, w pakiecie rocznym

Link: http://bit.ly/2QoMIyf

39. KAHOOT

Kahoot to sposób na interaktywną naukę online. Narzędzie umożliwia przeprowadzanie testów i quizów live, wprowadzając element rywalizacji między uczestnikami. Kahooty mają pozytywny wpływ na zapamiętywanie przyswajanych informacji i integrowanie się zdalnych zespołów. Niekwestionowaną zaletą narzędzia jest też szybkość przygotowania quizu!

Cena: od $10/ miesięcznie na prowadzącego

Link: http://bit.ly/3aVInua

40. PLECTO

Plecto umożliwia prowadzenie dashboardów w czasie rzeczywistym, na których możliwe jest analizowanie KPI organizacji. Ciekawym elementem jest opcja grywalizacja i nagradzania najskuteczniejszych członków zespołu.

Cena: od 160 EUR/miesiąc w planie rocznym

Link: http://bit.ly/3b1u9rC

41. CRASHPLAN

Pokazując Ci to narzędzie chcemy przy okazji upewnić się, że zabezpieczasz się przed utratą swoich danych. Jesteśmy prawie pewni, że to robisz, jednak na wszelki wypadek podrzucamy narzędzie, które znacznie może Ci to ułatwić. Crashplan zabezpieczy wszystkie Twoje dokumenty, projekty notatki i inne ważne pliki.

Cena: $10/urządzenie

Link: http://bit.ly/2TYHCdY

NARZĘDZIA DO PRACY ZDALNEJ WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ

42. Pipedrive

Jeżeli zastanawiasz się jak sprawić, żeby każdy lead zmieniał się w klienta, to mamy dla Ciebie narzędzie idealne - Pipedrive! Jest to CRM sprzedażowy, który pozwoli Ci na kwalifikowanie leadów w procesie sprzedaży oraz usprawni działania sprzedażowe nie tylko Twoje ale też całego zespołu.

Cena: od 12,50 EUR (bezpłatne demo - 14 dni)

Link: http://bit.ly/2QjrwcX

43. PROPOSIFY

Proposify to wyjątkowo ciekawe narzędzie do pracy zdalnej, które pozwala zespołowi na usprawnienie procesu sprzedaży i ofertowania - od momentu złożenia wstępnej oferty, przez wycenę, aż po umowę i podpisy elektroniczne

Cena: od $49 (bezpłatne demo - 14 dni)

Link: http://bit.ly/2TVRSE3

44. Prospero

Jeżeli ofertowanie zajmuje Ci zbyt dużo czasu, warto sprawdzić Prospero. Narzędzie to pozwala na automatyzację i usprawnienie procesu, który, nie ma co się oszukiwać, jest niezwykle czasochłonny, a często nie przynosi oczekiwanych efektów. 

Cena: $8/ miesiąc (bezpłatne demo - 21 dni)

Link: http://bit.ly/33phUTm

45. Fleep

Fleep to komunikator z opcją dzieleniem się plikami - nie tylko wewnątrz organizacji. Funkcje zaprojektowane w aplikacji znacznie usprawniają przekazywanie informacji np. między Tobą a klientami. Warto sprawdzić!

Cena: za darmo/ płatna w wersji rozszerzonej 5 EUR/użytkownik

Link: http://bit.ly/33lJvEK

46. Sanebox

Sanebox to aplikacja, dzięki której zapanujesz nad chaosem panującym w Twojej skrzynce mailowej! Znasz metodę Inbox Zero promowaną przez specjalistów w dziedzinie efektywnej pracy? No cóż, metoda czystej skrzynki naprawdę działa, ale jeżeli przez kilka ostatnich lat nie czyściłeś swojej poczty, może okazać się to niewykonalne bez pomocy solidnego narzędzia. Sanebox jest właśnie takim narzędziem. Pomoże Ci doprowadzić skrzynkę do porządku i później ją w tym porządku utrzymać!

Cena: 16 centów/dzień (czyli $59/rok dla 1 konta)

Link: https://bit.ly/3FtdvjO

PRACA KREATYWNA W ZDALNYM ZESPOLE

47. FIGMA

Jeżeli coś zrewolucjonizowało proces współpracy zespołów projektantów graficznych i ich komunikację z klientami - to właśnie Figma! Jest w pełni za darmo (dla małych zespołów), można jej używać w przeglądarce i oferuje prawie wszystkie funkcje solidnego programu UX. Figma przydaje się nie tylko do wielkich projektów graficznych. Dzięki niej możesz np łatwo dostosowywać formaty publikacji do swoich mediów społecznościowych oraz tworzyć proste grafiki! To narzędzie do pracy zdalnej polecamy szczególnie!

Cena: za darmo lub płatna dla zespołów powyżej 3 osób - od $12 za użytkownika w pakiecie rocznym

Link: http://bit.ly/3aUTyDg

48. MAZE

Jeśli projektujesz strony lub aplikacje, to na pewno też testujesz. A jeżeli testujesz, to zapewne szukasz narzędzi, które Ci w tym pomogą. Maze jest więc czymś dla Ciebie - to narzędzie pozwoli Ci przetestować użyteczność i design już na etapie prototypu!

Cena: za darmo dla 3 projektów/ płatne od $25 w wersji rozszerzonej

Link: http://bit.ly/2ITxvkl

49. Evernote

W dobrych notatkach drzemie ogromna siła! Wiemy, bo przerabialiśmy temat jeszcze w szkole, wtedy z różnym skutkiem, za to dzisiaj wychodzi nam to całkiem dobrze. Dlaczego? Po prostu nauczyliśmy się korzystać z dobrych, zachęcających do notowania narzędzi - jednym z nich jest Evernote. Dzięki temu narzędziu nie tylko zanotujesz wszystko online, ale także będziesz w stanie zebrać rozrzucone na biurku notatki i zeskanować je do pamięci.

Cena: za darmo lub płatne w rozszerzonej wersji od 11 PLN/miesiąc

Link: http://bit.ly/2IOQKvl

50. Microsoft OneNote

Elektroniczny notes, który możesz trzymać na wszystkich swoich urządzeniach. Notatki możesz edytować i udostępniać wybranym przez siebie użytkownikom. Swoje pomysły możesz też uwieczniać pismem ręcznym, co ułatwia sprawę jeśli naprawdę trzeba coś narysować :)

Cena: w pakiecie Office 365

Link: http://bit.ly/3aTa5rs

51. SimpleNote

Idąca za nazwą prostota narzędzia sprawia, że notowanie jest wyjątkowo proste. Po prostu :)

Cena: za darmo

Link: http://bit.ly/391iEiJ

52. Milanote

Praca w stylu tworzenia moodboardów - “zrzut dla mózgu”, przestrzeń online do tworzenia zarysów projektów, pozwala umieszczać wszelkiego rodzaju multimedia i linki do poszczególnych treści.

Cena: za darmo do 100 elementów lub od $9,99/miesiąc w planie rocznym

Link: http://bit.ly/2TVM3Xe

53. MIRO

Miro to biała tablica dla zespołu rozproszonego. Narzędzie, które pozwoli Ci na kreatywną pracę projektową, planowanie, burzę mózgów, budowanie drzewek decyzyjnych, konstrukcję skomplikowanych procesów. Możliwości z tym narzędziem masz naprawdę nieograniczone.

Cena: za darmo lub w pełnej wersji od $8/użytkownik w planie rocznym

Link: http://bit.ly/2WhNqRr

54. IDEANOTE

Ideanote to kolejna tablica - tym razem taka do zbierania i oceniania pomysłów. Narzędzie udostępnia ponad 100 wzorów, z których możesz skorzystać planując pracę nad pomysłami i ich realizacją.

Cena: za darmo do 5 osób lub od $12 miesięcznie

Link: http://bit.ly/33yCwZr

55. Language Tool

Skuteczne narzędzie, które pomaga w sprawdzaniu tekstu pod kątem ortografii, stylistyki i gramatyki. Dostępne w wielu językach, w tym w języku polskim!

Cena: za darmo

Link: https://bit.ly/3noTnJA

56. MARKUP

Umożliwia nanoszenie komentarzy na dowolnej stronie, dzięki czemu jesteś w stanie wspólnie pracować np. nad designem, bez konieczności komunikowania się mailowo-slackowo-asanowo :)

Cena: za darmo lub od $15/użytkownika w wersji rozszerzonej

Link: https://bit.ly/3t2IePL

57. Diigo

Narzędzie do zapisywania zakładek (bardziej rozbudowane niż to dostępne w przeglądarce Chrome) - łatwo stworzysz bibliotekę zakładek i tagów oraz podzielisz się swoimi linkami ze współpracownikami!

Cena: darmowa lub od $10/ miesiąc w wersji rozszerzonej

Link: http://bit.ly/2vy8b0q

NARZĘDZIA DO PRACY ZDALNEJ WSPIERAJĄCE KONCENTRACJE I SKUPIENIE

58. Freedom app 

Aplikacja pomoże Ci ograniczyć dystrakcje blokując Ci dostęp do… social mediów, aplikacji zakupowych i gier. Brzmi brutalnie, ale zaufaj nam - kilka godzin dziennie bez dostępu do rozrywki podbije Twoją efektywność do stopnia, który zaskoczy nawet Ciebie :)

Cena: za darmo lub w pełnej wersji od $2,42/miesiąc w planie rocznym

Link: http://bit.ly/3d6zS1h

59. Focus booster

To zdigitalizowana wersja Pomodoro. Dostępny online, jako aplikacja desktopowa oraz mobilna - skłania do koncentracji w krótkich blokach czasu, przedzielanych częstymi przerwami. Ponadto zlicza czas spędzany na poszczególnych zadaniach i generuje proste, wizualne raporty.

Cena: za darmo lub od $4,99/miesiąc

Link: http://bit.ly/38X3ZVx

60. Forest

Jeżeli będziesz wystarczająco wytrwały i nie przerwiesz procesu rośnięcia drzewa to… za kilka tygodni będziesz mógł się pochwalić hektarowym lasem! Mówiąc całkiem serio - aplikacja Forest ogranicza Ci dostęp do telefonu np. na 25/30/60 minut (czas ustawiasz samodzielnie) - od momentu włączenia licznika, wybrane przez Ciebie drzewo rośnie w Twoim wirtualnym lesie, a Ty w tym czasie skupiasz się tylko na pracy. Jeżeli jednak przerwiesz cały proces i wyjdziesz z aplikacji wcześniej - drzewo umiera.

Na dzień powstawania tej listy, użytkownicy zasadzili łącznie 1 186 241 wirtualnych drzewa - kilka z tych drzew należy też do tygrysów! Polecamy spróbować :)

Cena: 8.99 PLN

Link: http://bit.ly/3d6RAl3

61. Krisp

Aplikacja Krisp daje Ci wolność do… prowadzenia rozmów i konferencji online w każdym miejscu! Krisp wycisza hałas w tle, dzięki czemu możesz pracować zdalnie i bez rozpraszaczy - skąd tylko chcesz.

Cena: za darmo do 120 minut tygodniowo lub od $5 /miesiąc w wersji rozszerzonej

Link: http://bit.ly/3ddinwr

62. Clean My Mac/ Clean My PC

W pracy zdalnej będziemy zaśmiecać nasze dyski większą liczbą dokumentów, grafik, obszerniejszymi plikami pamięci podręcznej. Dlatego tak ważne jest, aby dbać o czysty i dobrze zoptymalizowany komputer! Kiedy spada jego wydajność, spada też Twoja :( Nie daj się! Clean My Mac/Clean My PC usuwa niepotrzebne programy, przyspiesza Maca, a ponadto zabezpiecza przed szkodliwym oprogramowaniem.

Cena: demo za darmo lub od 156,08 PLN/rok

Link: https://bit.ly/2vCnmpp

ZARZĄDZANIE STRESEM

63. Chill

Aplikacja Chill zmusza do… chwili wytchnienia! Tak, dokładnie - wytchnienia. Podczas intensywnego dnia pracy, zwłaszcza tej zdalnej, która nie wymusza na Tobie wyjścia z domu i choćby krótkiego spaceru, warto zwrócić uwagę na to, czy dajesz sobie przestrzeń na odpoczynek. Chill pomoże Ci oderwać się na chwilę od pracy i da Ci możliwość złapania oddechu.

Cena: za darmo

Link: https://apple.co/2TZWsBj

64. Headspace

Chyba najbardziej popularna aplikacja do medytacji. Jeżeli jeszcze nie próbowałeś medytować, to ta aplikacja jest idealna na start. Jeśli natomiast już medytujesz, to w tym miejscu znajdziesz morze inspiracji dotyczące metod i technik medytacji. Dobra medytacja naprawdę poprawia samoświadomość, skupienie, wewnętrzny spokój i sen. Jeżeli jesteś w samym środku życiowego lub biznesowego sztormu, jest to dobre remedium na uspokojenie głowy.

Cena: za darmo lub od $12,99/miesiąc w pełnej wersji

Link: dostępna w Appstore i GooglePlay

65. Nature Melody

Badania naukowe pokazują, że odgłosy natury (szum drzew, śpiew ptaków, wzburzone morze) wpływają pozytywnie na naszą gospodarkę hormonalną, w tym na kortyzol - hormon stresu. Jeżeli nie masz lasu za oknem i kontaktu z naturą na co dzień, to bardzo polecamy aplikację z dużym wyborem nagrań odgłosów natury - uspokajają! W dodatku są przyjemnym ambientem podczas wzmożonej pracy umysłowej - nie rozpraszają tak jak np. ulubiona muzyka.

Cena: za darmo

Link: dostępna w Appstore i GooglePlay

66. 7 minute workout app

Jeżeli pracujesz zdalnie, to zapewne wiesz jak trudno zmusić się do aktywności fizycznej. Praca z domu to często nienormowany czas pracy i dziesiątki godzin spędzone przed komputerem. Znaleźliśmy alternatywę dla długich treningów, do których czasem ciężko jest się zebrać. 7 minutowe treningi proponowane w tym narzędziu ułatwią Ci mobilizację i jest duża szansa, że poprawią Twoją sprawność i odporność - także tą na stres! Swoją drogą badania pokazują, że już nawet delikatny wysiłek fizyczny wpływa pozytywnie na pracę mózgu i procesy myślenia, w tym na BDNF - warto więc ćwiczyć i rozmyślać w tym samym momencie!

Cena: za darmo

Link: dostępna w Appstore i GooglePlay

67. STREAKS

Streaks to aplikacja, która przy pomocy elementów grywalizacji pomoże Ci wypracować dobre nawyki związane z pracą i innymi aktywnościami życia codziennego. Dzięki tej apce świadomie rywalizujesz sam ze sobą, zbierając punkty i nagrody za włożony w swoją pracę wysiłek!

Cena: 23.99 PLN

Link: http://bit.ly/2UgVIqf

68. HABITICA

Tak jak Streaks, tak i Habitica wprowadza elementy zabawy do walki o dobre nawyki. W tej aplikacji stworzysz swój własny awatar, który będziesz zbierał doświadczenie i manę (tak, manę - Habitica to gra z prawdziwego zdarzenia). Ta aplikacja to przyjemna odskocznia od obowiązków, która przy okazji wspiera też ich realizację.

Cena: za darmo

Link: http://bit.ly/2QhQI3t

69. Aura App

Ostatnia z aplikacji do zarządzania stresem, którą chcemy zarekomendować, to AURA - aplikacja, której celem jest holistyczne podejście do zdrowia psychicznego. Znajdziesz w niej sposoby na lepszy sen, medytację, odgłosy natury, a nawet coaching. Warto sprawdzić, zwłaszcza że sam design aplikacji jest niezwykle atrakcyjny

Cena: darmowa

Link: http://bit.ly/33qHjvM

GADŻETY PRZYDATNE W PRACY ZDALNEJ

70/71 Timeleuar/Timeflip

Od jakiegoś czasu na rynku dostępne są kostki mierzące czas pracy spędzany na poszczególnych zadaniach. Podłączenie ich do aplikacji ułatwia monitorowanie upływu czasu i produktywności. Ciekawy gadżet, który uatrakcyjnia nawet najnudniejsze taski - sprawdziliśmy na sobie! Timeleuar jest ciekawym rozwiązaniem subskrypcyjnym, natomiast Timeflip propnuje zakup większej liczby kostek w zdecydowanie lepszej cenie.

TIMELEUAR:

Cena: tracker - $89, tracker + aplikacja - $79/pierwsze 6 miesięcy

Link: http://bit.ly/2J5KBvf

 

Timeflip:

Cena: od $69

Link: http://bit.ly/2IUDEwQ

72. Korektor postawy

Pamiętacie pajączka, który założony na plecy piszczał gdy plecy zaczynały się garbić? To jest właśnie jeden z korektorów postawy. W Social Tigers wiemy, że zdrowie fizyczne jest niezwykle ważne, a zadbanie o ergonomię pracy teraz sprawi, że nie będziemy płakać za kilka lat. Ból pleców to coś, co znane jest niestety chyba wszystkim dużo pracującym, a umiarkowanie aktywnym fizycznie osobom. Korektor postawy to natomiast gadżet, z którym (prawie) wszyscy powinniśmy się zaprzyjaźnić.

Cena: od 30 pln w górę

73. Bullet Journal (BUJO) 

W naszym zestawieniu wspominaliśmy o mocy dobrych notatek i o elektronicznych sposobach na nie. Nie ma co jednak ukrywać - niektórzy wciąż lubują się w bardziej tradycyjnej formie pisania ręcznego. Jeżeli Tobie też długopis nie straszny - polecamy BUJO - kreatywne notatki w zeszycie z kropkami zwanym bullet journal.

Cena: od 20 pln w górę

74. Fidgi Pen

Ten gadżet to nie jest zwykły długopis! Niezwykłości dodają mu bowiem funkcje odstresowujące - jeśli irytuje Cię nerwowe klikanie lub stukanie długopisem o biurko, to może warto zainteresować się właśnie tym gadgetem

Cena: od $14.99

Link: http://bit.ly/2UsnRuH

75. Biurko do pracy na stojąco

Tutaj nie będziemy polecać Ci nic konkretnego poza… pracą na stojąco! Ergonomia pracy to naprawdę podstawa i prewencja przed wieloma problemami zdrowotnymi w przyszłości Przynajmniej od czasu do czasu. Możesz do tego celu zakupić drogie biurko z automatyczną opcją zmiany wysokości (ceny sięgają od kilkuset do kilku tysięcy złotych), trochę tańsze biurko stojące na stałe lub po prostu czasem stanąć przy wysokim parapecie :)

cena: za darmo w przypadku własnych kreatywnych rozwiązań lub od kilkuset złotych

KSIĄŻKI I STRONY INTERNETOWE, Z KTÓRYCH NAUCZYSZ SIĘ SPOSOBÓW NA EFEKTYWNĄ PRACĘ

76. Książka: Ekstremalne Przywództwo - Jocko Willink

Jeżeli pytać kogoś o dyscyplinę w pracy i w życiu to tylko Jocko! Ten gość spędził znaczną część swojego życia w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych jako Navy Seal. Obecnie jako podcaster, mówca i autor uczy innych jak dojść do wolności poprzez ekstremalną dyscyplinę.

77. Książka: The war of art - Steven Pressfield

Jedną z najczęściej nieuświadomionych blokad w kreatywnej i skutecznej pracy jest… opór. Opór przed wysiłkiem i przed potencjalnymi przeszkodami. Uświadomienie sobie, że to tylko opór, jest kluczowe w pozbyciu się go. Jak to możesz zrobić? Najszybciej będzie jeśli przeczytasz książkę The War of Art Pressfielda.

78. Książka: Kod Talentu - Daniel Coyle

Jeżeli szukasz narzędzi do samorozwoju i zastanawiasz się co najbardziej wpływa na wzrost Twoich umiejętności - koniecznie przeczytaj książkę Kod Talentu, żeby zapoznać się z ideą celowej praktyki (metody udowodnionej naukowo) i jej znaczeniu w procesie samorozwoju.

79. BLOG: Remote Working Hub

 Na tym blogu znajdziesz nieskończone źródło informacji o budowaniu biznesu zdalnego!

Link: https://bit.ly/2WCaZqz

80. GlobalWorkplaceAnalytics.com

Zasobna w naukowe treści strona na temat pracy zdalnej -  znajdziesz na niej nie tylko badania i statystyki, ale także inne informacje dotyczące zalet tego modelu pracy.

Link: https://bit.ly/395CRUr

81. Kanał na Youtube: Matt Davela

Z filmów Matta dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz o budowaniu dobrych nawyków. Matt jest autorem niezwykle płodnym, a każdy temat przedstawia w tak atrakcyjny wizualnie sposób, że ciężko przestać go oglądać. Polecamy sprawdzić ten content!

Link: https://bit.ly/3a5PXlN

PORTALE Z OFERTAMI PRACY ZDALNEJ I ZLECEŃ DLA FREELANCERÓW

82. Remoteok.io 

Tutaj znajdziesz propozycje pracy zdalnej z całego świata.

Link: Remoteok.io

83. WeWorkRemotely

Jedna z największych platform z ofertami pracy zdalnej z całego świata 

Link: www.weworkemotely.com

84/85/86 czyli: Upwork, Fiverr, Useme

Te trzy portale są dobrym rozwiązaniem przede wszystkim dla początkujących freelancerów i małych zleceń

87. Rocketjobs.pl 

Wiodący polski portal dla osób szukających pracy w marketingu - również zdalnie (przy okazji - sprawdź ich prasówki na Facebooku - to istne szaleństwo!).

Link: www.rocketjobs.pl

88. Working not working 

Portal społecznościowy dla branży kreatywnej.

Link: https://workingnotworking.com/ 

89. MeetFrank 

Aplikacja do szukania pracy dla branży kreatywnej i startupowej.

Link: https://www.meetfrank.com/ 

90. Findervest 

Tinder dla biznesu, na którym spotykają się startupowcy i inwestorzy.

Link: https://findervest.com/ 

O autorze

Agencja TIGERS

Agencja TIGERS


Powstaliśmy w 2015 roku w Warszawie. Kontestowanie branżowych mitów i patologii nadało organizacji paliwa do wzrostu. Z usług TIGERS korzystają największe firmy, wspierając się naszym know-how w obszarach związanych z digital marketingiem.

道山学海